ефективні юридичні послуги

Ми виграємо справи!

Субота, 23 Вересня 2017
Skip to content

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

1278685684_kredit_01

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

Ми надаємо послуги у сфері захисту прав споживачів банківських послуг з 2010 року.

Практика показує, що в 80% випадків є можливість скасувати чи значно знизити суму боргу по кредиту.

-

На нашому сайті Ви можете:

- отримати БЕЗКОШТОВНУ консультацію – http://vartaprava.com.ua/vidpovidi-na-vashi-pytannya-vid-fahivtsiv-varta-prava;

- ознайомитись із порадами наших фахівців – http://vartaprava.com.ua/fiz/praktyka-v-sferi-kredytnyh-pravovidnosyn;

- ознайомитись із практикою щодо вирішення питань у сфері кредитних правовідносин (рубрика питання відповіді – в нижній частині сторінки) – http://vartaprava.com.ua/fiz/praktyka-v-sferi-kredytnyh-pravovidnosyn.

-

Також, отримайте БЕЗКОШТОВНУ консультацію за тел.: (044) 360-4-362; (063) 348-32-13; (050) 855-20-04; (096) 487-27-00

Ми допоможемо у нерівній боротьбі з банком!

З повагою, команда ЮК “ВАРТА ПРАВА”

Відповідей: 4

  1. Артем коментує:

    Доброго вечора. Таке питання.
    В мене заблокована картка ПриватБанк(Зарплатна) і там заблоковані моя зарплата. Картку я відновлював в АРКрим в лілтку. Но я не житель пів острова, я з Києва. І прописка в мене Київська. Ще в мене є Кредит Но через те що разунок заблоковонайний мені важко його сплачувати. Що можна вирішити?

    [Відповідь]

    Сергій Панасюк відповідає:

    Доброго вечора!
    Необхідно звернутись із письмовою заявою до відділення на материку із проханням дати пояснення та вчинити всі необхідні дії для можливості користування коштами. Окремо, зазначте, що маєте кредит та це може вплинути на здатність його сплачувати. Такий лист направте до головного відділення та відділення за місцем реєстрації (цінним листом із повідомленням). Окремо, прийдіть у найближче відділення та попросіть поновити картку через її несправність.
    Будуть питання в процесі – звертайтесь!
    З повагою, команда ЮК “ВАРТА ПРАВА”

    [Відповідь]

  2. railianuoxana коментує:

    Мы живем в черновцах. Кредит брали в черновицком банке. Банк продал наше обязательство другому банку в киеве. Плотим задолженность,но свериться сколько еще, есть ли переплаты не можем посылают на горячую линию, а там каждый раз говорят разные цифры . Хотим свериться с ними, а они за каждую цифру говорят, что надо платить. Как же защита прав потребителей? что делать?

    [Відповідь]

    Сергій Панасюк відповідає:

    Доброго дня!
    Напишіть офіційного листа на регіональне відділення та на головний офіс. Проте, дійсно, конкретний розрахунок, найчастіше, є платною послугою.
    З повагою, команда ЮК “ВАРТА ПРАВА”

    [Відповідь]

  3. оксана коментує:

    В приватбанку мені згідно довіреності не видають карточку а пропонують переробити довіреність хоча 3 роки довіреність була дійсна і таких проблем не було. Куди звернутися?

    [Відповідь]

    Сергій Панасюк відповідає:

    Доброго дня!
    В чому мотивація працівників ПБ?
    З повагою, команда ЮК “ВАРТА ПРАВА”

    [Відповідь]

  4. Ольга коментує:

    Я є кліентом банку “Ощадбанк” в м. Хмельницькому
    З веб-банкінгу ввечері 14 червня 2016 року було викрадено 350 грн (пенсіі) та кредитну (1000 грн)
    Написали заяву в поліцію про крадіжку та повідомили службу безпеки.
    Чи можливо на термін розгляду справи в поліції та в банку заморозити кредитний відсоток?

    Куди ще звернутись, щоб допомогли в поверненні грошей?

    [Відповідь]

    Сергій Панасюк відповідає:

    Доброго дня!
    Ви можете звернутись із таким проханням. Або, потім доводити незщаконність нарахування.
    З повагою, команда ЮК “ВАРТА ПРАВА”

    [Відповідь]

Додати питання

Ваш email ніколи не буде опубліковано. Обов'язкові поля позначені *
*
*